Min livs coach.


Jag tror att jag ska be Johan M Holmgren att bli min livs coach.
Han är alltid positiv och ser livet från den ljusa sidan och han ser
till att göra alla dagar i veckan till "världens bästa".
Jag önskar att jag kunde vara lika positiv som Johan.

"Ett tips är att när du vaknar, le och tänk på något som du blir
glad av och känn vilket awesome liv du har och säg högt till dig själv:
idag kommer jag göra världens bästa tisdag i mitt liv hittills
"

Hörrni, imorgon kommer jag se till att detta blir den bästa tisdagen
i mitt liv hittills!

Becca
2010-12-29 @ 18:17:41
URL: http://myranstankar.blogg.se/

sv: ursäkta sent svar, har haft lite dåligt med tid de sista dagarna :b

allt bra med dej?? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0