Army training.


Torsdag.
Skola 8:20-11:30.
Nåt så förbannat tråkigt.

Efter skolan åkte jag till frugan där dagens symöte höll till.
Träffades hela styrkan, kul att alla kunde för en gångs skull! :)
Kaffe i mängder och massa skvaller, precis som det ska vara.

Tog med mig frugan hem till mig för lite hjälp med om möblering
och tusan så bra det blev! Nu är det bara köksbordet och den nya
skohyllan jag väntar på. Det kommer bli toppen!
Som jag längtat efter ett köksbord till min lilla lägenhet.

17:30 var det dags för träning; army training.
Oh-my-fuckin'-god. Det var det VÄRSTA jag varit med om!
(och jag var inte ensam om att känna så) Efter uppvärmningen
var varenda kotte i salen på gränsen till att få en hjärtinfarkt.
Och resten av passet var inte mycket bättre, vad älskar armén?
Push ups, i tusental. Att jag inte dog, jag har inga arm muskler.
Upphopp i olika varianter, i tusental. Kramp i benen, jajo.
Förjävla jobbigt, svettigt och aggressivt pass.
Men hey, det var förjävla skönt efteråt! 
(herr army-ledaren var btw pretty damn hot, inte en tjej
var oberörd av hans svällande muskler och bländande leende
)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0