Egentid när den är som bäst.

Äntligen är jobbveckan över och jag är ledig tills på tisdag - det behövs.
För tillfället är jag lite trött på jobbet, jag har nya utmaningar som testar både
mitt humör och mitt tålamod och efter denna veckan är jag på riktigt skittrött.
Så lite ledig tid ska bli skönt.
& vem vet, kanske en ännu större utmaningen kommer min väg inom kort.
 
Det är inte ofta jag kan sitta såhär vid datorn utan att stress-skriva ihop ett inlägg.
Alexander jobbar och Vincent är med Filippa, så jag sitter här i lugn och ro, dricker en
kopp kaffe utan att behöva tänka på vart jag ställer den och äter frukost utan att Vincent
klättrar på mina ben för att få komma upp och äta upp halva min smörgås - det är ljuvligt.
 
 
linda
2014-01-31 @ 14:06:36

Vad är det för utmaning?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0