vct.

Nu förstår jag varför vissa härdar ut diverse sjukdomar och smärtor - för att man inte vill sitta
på öppen mottagning och vänta på en jäkla läkare i 2 timmar och 40 minuter.
Läkarbesöket gav inte mycket mer än en sjukskrivning månaden ut, hon kunde inte säga helt
varför jag har ont utan det är nog graviditetsproblem. Så nu ska jag vila, vila och vila.
Jag tycker det är jättejobbigt att gå hemma och må bra, jag känner mig inte sjuk.. jag har "bara ont".
Förstår ni hur jag menar?
 
Jag saknar jobbet och mina kollegor. Ska vila så mycket det bara går så att jag kan gå tillbaka
till jobbet när sjukskrivningen är slut. Är ju inte så långt kvar tills jag går hem på graviditetspenning
och innan dess vill jag jobba lite. Man blir inte rik på att gå hemma direkt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0