Glad påsk!

Vår dag började 7 imorse när Vincent vaknade, vi förflyttade oss ner i vardagsrummet
och satte på en film, Aladdin. Det var jättemysigt att ligga i soffan och vakna till liv framför
en film tillsammans med Alexander och Vincent.
 
Då det är riktigt underbart väder idag skyndade vi oss med frukosten och gick sedan ut
på gården så att Vincent fick leka av sig med grannungarna.
I skrivande stund sitter jag på altanen, dricker lite kaffe och bara njuter av livet. Alexander
klipper gräsplätten och Vincent sover. Om dryga timmen ska jag åka till jobbet, det blir mitt
näst sista pass på m-vägen, imorgon gör jag mitt sista. Iaf på ett halvår och det känns
hur bra som helst. Ser verkligen fram emot att testa på något nytt!
 
Nej, nu ska jag dra upp byxorna och se till att få lite färg på mina bleka ben.
Ha en underbar påskhelg kära läsare! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0