Sommaren som gått.

Sommaren har varit bra, vädret har varit underbart och semestern gick alldeles för fort - som alltid.
Vi har varit på två bröllop, hälsat på släkten i Örebro, firat lillebror Lukas som äntligen stod studenten, firat svärmors 50-årsdag på hotell, solat och badat. Jag har fyllt år, och min födelsedag firade jag med vänner
och goda drinkar. Alex lillasyster Klara var här en helg och vi drack goda men starka drinkar, gick ut på krogen
ochjag känner att vi lärde känna varann ännu mer och kom varandra närmare, vilket jag tycker är såå kul.
 
Men nu hösten här, jag började jobba igår och det känns faktiskt helt okej. Det ska bli skönt
att komma in i vanliga rutiner igen med dagis och allt. Har tänkt få till lite träningsrutiner nu också,
jag behöver verkligen få fart på kroppen och bli av med semesterkilona.
Nya jobbet, som inte är så nytt längre, funkar bra. Jag trivs bättre än vad jag först trodde och nu
hoppas jag på att mitt vik som är till årsskiften kan förlängas. Så håll tummarna!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0