Buss, buss!

Idag fick Vincent välja om vi skulle åka bil eller buss in till stan, självklart valde han bussen!
Killen älskar att åka buss och sitter som ett ljus under hela färden.
Väl i stan hade jag ett besök hos barnmorskan inplanerat, att ha med sig Vincent dit är allt
annat än lätt. Han sitter inte still en sekund och pillar på precis Allt. Vi vuxna får knappt en
syl i vädret då han ska prata hela tiden. Allt såg iaf väldigt bra ut, måttet på magen, vikten
och hjärtljuden. Jag tog upp mitt problem med ljumsken och hon hänvisade mig till vct, så det
får bli ett besök dit imorgon.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och vila en stund medans Vincent sover, jag är helt slut!
 
Lycklig kille i väntan på bussen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0