Dags för årets första match!

Det är fredag och jag har precis gått av dagens arbetspass - nu tar jag helg!
Kajsa och Markus kom till oss igår och ska stanna hela helgen, vi har inte setts sen
jul så det är himla härligt att ha dem här. Speciellt för Vincent som får träffa faster lite.
 
Idag har Alexander träningsmatch och vi tänkte gå dit och titta, det blir första matchen
som jag tittar på i år och det ska bli så roligt! & att jag får sällskap och fyra extra ögon
som håller koll på Vincent är toppen, jag kanske får se ett mål eller två idag om jag har tur.
Annars brukar jag alltid missa alla mål då jag har full upp med att ha koll på Vincent.
Nu måste jag göra mig i ordning om jag ska hinna till matchstart!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0