Lördag.

I förmiddags släppte vi av Alexander vid tåget, han och grabbgänget från förr är i Karlstad
och härjar ikväll, Tobbe fyller år och hade styrt upp fest. Själv har jag spenderat dagen
med Vincent och mamma, vi har varit på Ikea där vi mötte upp min syster och hennes karl
för lunch och shopping. Sen tog vi oss en tur till HM på Torp för att kolla efter gravidbyxor
till mig, lyckades hitta ett par som var helt okej.
 
Vår kväll avslutades här hemma med smarrig skaldjursstubbe och ett glas vin, iaf för mammas
del. Jag fick nöja mig med alkoholfri cider. Ibland är det allt bra segt att vara gravid..
Nu är det snart dags att sova, klockan ringer tidigt imorgon då jag har tagit ett extrapass på jobbet.
Trevlig lördag och god natt!
 
Skaldjursstubbe.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0